Lídr v oblasti uchopovacích systémů a upínací techniky, firma SCHUNK, získala za svou kampaň „Open." od German Brand Award 2019 zlato v kategorii „Excellence in Brand Strategy and Creation | Brand Communication – Campaign" (Dokonalost ve strategii a tvorbě značky I Komunikace značky – kampaň). „Německý Oskar za úspěšné řízení značky podtrhuje působivým způsobem, že se strojírenským firmám vyplatí jít v marketingu novou cestou", zdůraznil Henrik A. Schunk, vedení firmy, CEO, při příležitosti slavnostního předávání cen.
Již spoluprací se světovým brankářem Jensem Lehmannem, jako vyslancem značky, uspěla celosvětově prosperující rodinná firma už v roce 2012. Značku SCHUNK se podařilo jedinečným způsobem během let emocionalizovat. S kampaní „Open." SCHUNK úspěšně pokračuje ve své trvalé komunikaci v B2B marketingu. Kampaň znázorňuje otevřenost, která formuje SCHUNK na cestě k digitalizaci. Svět SCHUNKu je otevření všem systémům, rozhraním, robotům, strojům, datům a cloudům. S tímto nekompromisním otevřením vytváří společnost svým zákazníkům veškerou představitelnou svobodu při používání chytrých, na budoucnost orientovaných technologií a posiluje loajalitu zákazníků, stejně jako jádro značky „Superior Experience". Kampaň využívá stejnoměrně všechny relefantní marketingové možnosti, od veletržního stánku přes tištěná média, digitální média až po venkovní reklamu. Celosvětově ziskalo poselství téměř třičtvrtě milionů lidí.
Rada pro design byla založena roku 1953 na základě iniciativy německého spolkového sněmu za účelem posílení komptetnce německého hospodářství v oblasti designu. Společně s institutem German Brand uděluje jednou ročně ocenění German Brand Award. Hodnotí se inovativní značky, konzistentní řízení značky a udržitelná komunikace značky. O ocenění rozhoduje nezávislá porota složená z odborníků z různých oborů.
RSS Sitemap Trends Zásady ochrany osobních údajů Tvorba webových stránek Brno - Webservis © 2023. Všechna práva vyhrazena.